BMM Bulletin
Artikel

De visie van marketing agency Tundra ten aanzien van clearance

Download article

Clearance is niet alleen een onderwerp dat voor merkengemachtigden een belangrijke rol speelt in hun

dagelijkse praktijk. Ook ondernemingen die merken bedenken en creëren lopen tegen de vraag aan of

een bepaalde naam of logo wel beschikbaar is en vrij gebruikt kan worden door hun klanten. Om meer

inzicht te krijgen vanuit die commerciële hoek op de creatie van merken, hebben wij een aantal vragen

gesteld aan Mattijs Janssen van creatief bureau Tundra.

 

Wat is Tundra voor bedrijf en wat...

BMM Bulletin 2024/1
1
BMM Verenigingsnieuws
BMM Verenigingsnieuws
2
BMM Verenigingsnieuws
Interview - Eline Heijboer
3
Rubriek
Bescherming in het buitenland | Protection à l'étranger
Marten Bouma
4
Rubriek
Opmerkelijk of merkwaardig | Remarquable
Bart ten Doeschate
5
Inhoudsopgave
Inhoud 2024/1
6
BMM Verenigingsnieuws
Ledenmutaties
7
Rubriek
Onder de hamer | Affaires pendates
Florence Verhoestraete
8
Artikel
De visie van marketing agency Tundra ten aanzien van clearance
Mattijs Janssen
9
Artikel
EUIPO Pre-assessment solutions
10
Artikel
Rondetafelgesprek ‘Clearances’
Marjolein Driessen en Bart ten Doeschate
11
Artikel
Co-existentieovereenkomsten: over de (on)zekerheden als alternatief voor een oppositie
Bas Peper en Thera Adam-Van Straaten
12
Artikel
Let’s be clear: there is no such thing as clearance...
Diana Versteeg
13
Artikel
Praktische leidraad bij het uitvoeren van een beschikbaarheidsonderzoek en freedom-to-operate studie naar tekeningen en modellen
Adelind van Driessche en Katia de Clercq
14
Redactioneel | De la rédaction
Clearance