Artikel
De visie van marketing agency Tundra ten aanzien van clearance
Mattijs Janssen
Clearance is niet alleen een onderwerp dat voor merkengemachtigden een belangrijke rol speelt in hun
dagelijkse praktijk. Ook ondernemingen die merken bedenken en creëren lopen tegen de vraag aan of
een bepaalde naam of logo wel beschikbaar is en vrij gebruikt kan worden door hun klanten. Om meer
inzicht te krijgen vanuit die commerciële hoek op de creatie van merken, hebben wij een aantal vragen
gesteld aan Mattijs Janssen van creatief bureau Tundra.
Wat is Tundra voor bedrijf en wat...
BMM Bulletin 2024/1
1
BMM Verenigingsnieuws
BMM Verenigingsnieuws
2
BMM Verenigingsnieuws
Interview - Eline Heijboer
3
Rubriek
Bescherming in het buitenland | Protection à l'étranger
4
Rubriek
Opmerkelijk of merkwaardig | Remarquable
5
Inhoudsopgave
Inhoud 2024/1
6
BMM Verenigingsnieuws
Ledenmutaties
7
Rubriek
Onder de hamer | Affaires pendates
8
Artikel
De visie van marketing agency Tundra ten aanzien van clearance
9
Artikel
EUIPO Pre-assessment solutions
10
Artikel
Rondetafelgesprek ‘Clearances’
11
Artikel
Co-existentieovereenkomsten: over de (on)zekerheden als alternatief voor een oppositie
12
Artikel
Let’s be clear: there is no such thing as clearance...
13
Artikel
Praktische leidraad bij het uitvoeren van een beschikbaarheidsonderzoek en freedom-to-operate studie naar tekeningen en modellen
14
Redactioneel | De la rédaction
Clearance